زحمتکش: کافی نت متخلف در کرمانشاه پلمب شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

سدالله زحمتکش از به دام افتادن یک سارق اینترنتی در کرمانشاه خبر داد و گفت: یک متصدی کافی نت از حساب های بانکی افرادی که به مغازه او مراجعه می کردند سرقت می کرده است.

وی افزود: سر نخ این ماجرا پس از مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا کشف شد که به دلیل برداشت غیر مجاز از حساب خود به این مجموعه مراجعه کرده بود.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: با بررسی های انجام شده مشخص شد که سرقت از حساب این فرد توسط یک متصدی کافی نت انجام شده است.

زحمتکش ادامه داد: ماجرا از این قرار بوده که پس از مراجعه این فرد به کافی نت، متصدی این مغازه شماره حساب فرد را یادداشت و با بازیابی رمز های اینترنی از روی سیستم خود اقدام به سرقت کرده است.

وی گفت: پس از بررسی ها متصدی کافی نت به عنوان متهم اصلی شناخته شده و بازداشت شد.

زحمتکش با اشاره به ضرورت توجه ویژه مردم به حفط پسورد های امنیتی خود تأکید کرد: در صورتی که شهروندان در حفظ کلمات امنیتی حساب های مالی خود هوشیار باشند هرگز چنین اتفاقانی روی نخواهد داد.

وی در خصوص کلاهبرداری های اینترنتی به مردم هشدار داد و از آنها خواست که در مکان های عمومی مثل کافی نت ها از وارد کردن رمزهای امنیتی خودداری کنند.

زحمتکش در پایان تأکید کرد: هر یک از شهروندان که در فضای مجازی از سارقین اینترنتی خسارت دیده اند می توانند با مراجعه به پلیس فتا موضوع را پیگیری کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com